[ Pobierz całość w formacie PDF ]

zastosować
postępowanie
15 |Wilgotność diagnostyczne
przewidziane dla usterki:
"DF027 Obwód czujnika
wilgotności".
PR017: Zawartość CO w 0 do 510 ppm W razie problemu
nawiewanym zastosować
Zawartość CO w powietrzu postępowanie
16 nawiewanym diagnostyczne
powietrzu przewidziane dla usterki:
"DF035 Obwód czujnika
toksyczności CO".
62A-78
KLIMATYZACJA
Nr Vdiag: 09
62A
Diagnostyka - Kontrola zgodności
Wykonać kontrolę zgodności dopiero po przeprowadzeniu kompletnej kontroli
urządzeniem diagnostycznym (wartości wskazane w niniejszej kontroli zgodności
mają charakter orientacyjny).
ZALECENIA
Warunki prowadzenia kontroli: silnik na obrotach biegu jałowego, klimatyzacja
włączona.
Numer Parametr lub stan Komunikaty na
Funkcja Diagnostyka
kolejny kontrola lub działanie ekranie i uwagi
PR018: Zawartość NOx w 0 do 1 ppm W razie problemu
nawiewanym zastosować
Zawartość NOx w powietrzu postępowanie
17 nawiewanym diagnostyczne
powietrzu przewidziane dla usterki:
"DF036 Obwód czujnika
toksyczności NO".
ET021: Sterowanie STAN 1 silnik Uwaga: w trybie
silnikiem recyrkulacji: automatycznym
recyrkulacji recyrkulacja recyrkulacji, stan może
STAN 2 silnik posiadać dwa określenia,
recyrkulacji: powietrze zależnie od działania
zewnętrzne klimatyzacji.
Sterowanie
18 silnikiem
W razie problemu
recyrkulacji
zastosować
postępowanie
diagnostyczne
przewidziane dla usterki:
"DF021 Obwód silnika
recyrkulacji".
ET029: Ogrzewanie NIEAKTYWNY lub W razie problemu
dodatkowe AKTYWNY stosownie zastosować
do działania postępowanie
diagnostyczne
przewidziane dla usterki:
19 Ogrzewanie
"DF105 Sterowanie
ogrzewaniem
dodatkowym 1" i "DF112
Sterowanie ogrzewaniem
dodatkowym 2".
62A-79
KLIMATYZACJA
Nr Vdiag: 09
62A
Diagnostyka - Kontrola zgodności
Wykonać kontrolę zgodności dopiero po przeprowadzeniu kompletnej kontroli
urządzeniem diagnostycznym (wartości wskazane w niniejszej kontroli zgodności
mają charakter orientacyjny).
ZALECENIA
Warunki prowadzenia kontroli: silnik na obrotach biegu jałowego, klimatyzacja
włączona.
Numer Parametr lub stan Komunikaty na
Funkcja Diagnostyka
kolejny kontrola lub działanie ekranie i uwagi
ET092: Sterowanie NIEAKTYWNY lub W razie problemu
przekaznikiem AKTYWNY stosownie zastosować
opornika do działania postępowanie
ogrzewania 1 diagnostyczne
przewidziane dla usterki:
"DF106 Sterowanie
przekaznikiem opornika
ogrzewania 1".
ET094: Sterowanie NIEAKTYWNY lub W razie problemu
przekaznikiem AKTYWNY stosownie zastosować
opornika do działania postępowanie
Ogrzewanie (ciąg ogrzewania 2 diagnostyczne
19
dalszy) przewidziane dla usterki:
"DF107 Sterowanie
przekaznikiem opornika
ogrzewania 2".
ET095: Sterowanie NIEAKTYWNY lub W razie problemu
przekaznikiem AKTYWNY stosownie zastosować
opornika do działania postępowanie
ogrzewania 3 diagnostyczne
przewidziane dla usterki:
"DF108 Sterowanie
przekaznikiem opornika
ogrzewania 3".
62A-80
KLIMATYZACJA
Nr Vdiag: 09
62A
Diagnostyka - Kontrola zgodności
Wykonać kontrolę zgodności dopiero po przeprowadzeniu kompletnej kontroli
urządzeniem diagnostycznym (wartości wskazane w niniejszej kontroli zgodności
mają charakter orientacyjny).
ZALECENIA
Warunki prowadzenia kontroli: silnik na obrotach biegu jałowego, klimatyzacja
włączona.
Numer Parametr lub stan Komunikaty na
Funkcja Diagnostyka
kolejny kontrola lub działanie ekranie i uwagi
ET098: Przycisk temperatury STAN 1 lub STAN 2.
ustawianej przez
kierowcę [ - ]
ET099: Przycisk temperatury STAN 1 lub STAN 2.
ustawianej przez
kierowcę [ + ]
ET100: Przycisk nawiewu STAN 1 lub STAN 2.
ustawianego przez
kierowcę [ - ]
ET101: Przycisk nawiewu STAN 1 lub STAN 2.
ustawianego przez
kierowcę [ + ]
ET061: Przycisk usuwanie STAN 1 lub STAN 2.
szronu/zaparowania
ET031: Przycisk recyrkulacji STAN 1 lub STAN 2.
Działanie przycisków ma
charakter impulsowy.
ET017: Przycisk auto. STAN 1 lub STAN 2.
Prawidłowe działanie
(wyłącznie przy
Przyciski panelu
20 przycisku będzie można
klimatyzacji z
kierowcy
rozpoznać po zmianie
regulacją
stanu za każdym
automatyczną)
naciśnięciem na przycisk.
ET032: Przycisk ogrzewania STAN 1 lub STAN 2.
tylnej szyby
ET030: Przycisk klimatyzacji STAN 1 lub STAN 2.
ET138: Przycisk trybu STAN 1 lub STAN 2.
rozdziału.
(wyłącznie przy
klimatyzacji z
regulacją
automatyczną)
ET113: Przycisk przejęcia STAN 1 lub STAN 2.
sterowania
klimatyzacją przez
pasażera (wyłącznie
przy klimatyzacji z
regulacją
automatyczną)
62A-81
KLIMATYZACJA
Nr Vdiag: 09
62A
Diagnostyka - Kontrola zgodności
Wykonać kontrolę zgodności dopiero po przeprowadzeniu kompletnej kontroli
urządzeniem diagnostycznym (wartości wskazane w niniejszej kontroli zgodności
mają charakter orientacyjny).
ZALECENIA
Warunki prowadzenia kontroli: silnik na obrotach biegu jałowego, klimatyzacja
włączona.
Numer Parametr lub stan Komunikaty na
Funkcja Diagnostyka
kolejny kontrola lub działanie ekranie i uwagi
ET019: Przycisk rozdziału STAN 1 lub STAN 2.
nawiewu na nogi
Przyciski na
20 panelu kierowcy
ET058: Przycisk rozdziału STAN 1 lub STAN 2.
(ciąg dalszy)
nawiewu powietrza
na głowę
ET112: Przycisk STAN 1 lub STAN 2.
Działanie przycisków ma
temperatury
charakter impulsowy.
ustawianej przez
Prawidłowe działanie
pasażera [ + ]
Przyciski na
21 przycisku będzie można
panelu pasażera
ET111: Przycisk STAN 1 lub STAN 2.
rozpoznać po zmianie
temperatury
stanu za każdym [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spraypainting.htw.pl