[ Pobierz całość w formacie PDF ]

siątki osób podeszły do Bretta, prosząc, aby zabrał ich na swoją
następną ekspedycję. Pomyślał  dlaczegóżby nie zbudować tratwy
i nie popłynąć z nimi w dół Jukonu? Do wszystkich osób, które zgło-
siły gotowość do wyjazdu, wysłał wiadomość z ofertą. Podał cenę,
którą zaakceptowało osiem osób. W ten sposób całkowicie sfinanso-
wał swój następny dokument i w maju 2006 roku wraz z całą grupą
ruszył na terytorium Jukonu. Tak rozpoczęła się jego następna
przygoda. Nie dostał błogosławieństwa ani worka pieniędzy od żadnej
stacji telewizyjnej. Nie potrzebował ich. Poradził sobie sam.
Historię Bretta Rogersa po raz pierwszy usłyszeliśmy na lokalnej
imprezie, na której on sam opowiadał o swoich przygodach. Zain-
spirował nas  to, co robił, to było coś innego. Nie prosił nikogo
o pozwolenie na odbycie swojej wyprawy, do jej przeprowadzenia
nie potrzebował pomocy żadnej dużej organizacji. Postanowił wyje-
chać sam, podejmując tę decyzję podczas wędrówki. To coś, z czym
Kup książkę Poleć książkę
Formuła Wpływu 19
może się zetknąć każdy przedsiębiorca, niezależnie od tego, czym
się zajmuje. Mierzenia się z nieznanym doświadczyli wszyscy, którzy
postanowili wykorzystać szansę.
W tym sensie wszyscy oni są braćmi i siostrami. Jesteśmy częścią
tego samego plemienia. Rozumiemy, że przedsięwzięcie może zapro-
wadzić nas w nieznane. Niezależnie od tego, czy projekt jest duży
czy mały, wymaga uwagi, wsparcia i pomocy. Wszyscy łowcy przygód
to rozumieją.
Ale najbardziej interesujące jest to, że choć Brett mógł chcieć
wywrzeć wrażenie na szerokiej publiczności, to jego prawdziwymi
klientami są kumple, którzy popłynęli razem z nim. Dopiero po
przygotowaniu produktu skupił się na wywieraniu wrażenia na oso-
bach z branży filmowej, tak jak i na  wedle jego słów   ogólnie
interesujących, wpływowych ludziach . Zrobił coś interesującego,
coś, o czym większość nigdy by nie pomyślała; kiedy więc uzyskał
dostęp do szerszej publiczności, jego sława już go wyprzedzała, a jego
możliwości wywierania Wpływu zwiększyły się.
Ale tak naprawdę wcale nie chodzi o Bretta. W tym sensie histo-
ria Bretta jest także Twoją historią. Brett kocha rzeki. Pisze o nich,
podróżuje nimi i dokumentuje zachodzące na nich zmiany. Chcieli-
byśmy jednak, abyś pomyślał o swoim wyjątkowym wkładzie w dwu-
dzieste pierwsze stulecie, w którym wszystko ma zasięg ogólnoświa-
towy i dzieje się natychmiast  w świat YouTube, Twittera i miliona
innych kanałów komunikacji. Chcemy, żebyś pomyślał o tym, że
Twoje plemię może znajdować się gdziekolwiek. Chcemy, abyś
pomyślał, w jaki sposób wywrzeć wrażenie na tych, którzy są zaanga-
żowani, i jak pomóc im zgromadzić się wokół Ciebie. Chcemy, aby
Twoja pasja i ich pasja się połączyły, tak abyś mógł zaznaczyć swoją
obecność na świecie.
Krótko mówiąc, chcemy, abyś miał Wpływ.
Kup książkę Poleć książkę
Błąd! W dokumencie nie ma tekstu o podanym stylu. 14
Kup książkę Poleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spraypainting.htw.pl